Aktualizacja informacji dotyczących obecnej sytuacji


Drodzy ESPRIT Friends,

ze względu na rozprzestrzenianie się COVID-19 / koronawirusa zagrożone jest zdrowie wielu osób. Pragniemy Was poinformować, jak radzimy sobie z tą sytuacją w Esprit.

Naszym priorytetem jest ochrona zdrowia i dbanie o dobre samopoczucie naszych klientów i pracowników. Pragniemy również zapobiegać rozprzestrzenianiu się pandemii. W związku z tym wprowadziliśmy następujące higieniczne działania prewencyjne, dzięki którym Twoja przesyłka zostanie dostarczona szybko i bezpiecznie.

Nasz magazyn:

Gwarantujemy rygorystyczne przestrzeganie wytycznych Instytutu Roberta Kocha (RKI) i najwyższych standardów higienicznych. Wstęp dla osób z zewnątrz jest zabroniony, aby zminimalizować ryzyko infekcji.


Nasza dostawa:

Nasi kurierzy nie mają już wstępu do naszego magazynu, aby zminimalizować kontakt osobisty. Ponadto, w celu ochrony Twojego zdrowia nasi dostawcy oferują bezkontaktowe przekazanie lub dostawę paczki do paczkomatu.


Twoje zwroty:

W dalszym ciągu możesz zwracać swoje artykuły. Ponadto każdy zwrócony produkt zostanie zapakowany dla Ciebie na nowo. Dodatkowo oferujemy naszym Friends termin zwrotu towarów wydłużony do 100 dni.


Aktualny czas dostawy i dostępność towarów:

Nasz sklep internetowy www.espritshop.pl jest otwarty dla Was 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Ponadto możemy zapewnić, że nasze dostawy dotrą do Was w ciągu 2-4 dni roboczych.

Mamy również wystarczającą ilość towaru w magazynie, aby zaopatrywać Was nadal we wszystkie ulubione produkty i wywoływać uśmiech na Waszych twarzach.